// Atliekant klientų identifikaciją dažnai išgirstame: „O kodėl jūs to prašote? Juk kiti neklausia…“

Astos Dagilė Team paskelbimas (3)

Ir čia sustoju.
Jei buhalterinių paslaugų teikėjas jūsų neidentifikuoja – tai lyg ir ne jūsų problema. Bet pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencija yra įstatymo pavesta funkcija. Ne pasirinkimas, o pareiga.

Tai ką klientui reiškia, jei buhalterinių paslaugų teikėjas (tiek fizinis asmuo, tiek įmonė) jo neidentifikuoja? Gal reikia vadovautis tokia logika: jeigu tiekėjas nesilaiko šio įstatymo, tikėtina, kad jis nežino arba ignoruoja ir kitus? O tada aš matau šias rizikas klientui:

  • buhalteris neseka įstatymų reikalavimų ir taip gali neužtikrinti kokybiškos paslaugos;
  • netvarkinga apskaita gali atsidurti VMI ar FNTT dėmesio centre; 
  • visa atsakomybė už neteisingai tvarkomą apskaitą krenta vadovui 

Mes pasirinkome kitą kelią.
Laikomės visų reikalavimų, nes tik taip galime užtikrinti ramybę tiek sau, tiek savo klientams. Dokumentų rinkimas ir identifikacija – tai ne formalumas. Tai saugiklis, kuris rodo, kad jūsų finansai tvarkomi atsakingai.

Kritinis klausimas:
Ar pasitikėtumėte buhalteriu, kuris nežino arba ignoruoja įstatymus, už kuriuos galiausiai atsakote jūs?