//Kodėl net ir pats smulkiausias klientas mūsų įmonėje turi net 2 buhalterius?

Astos Dagilė Team paskelbimas (2)

Tam turime eilę priežasčių. O naudos visiems skirtingos:

 

Klientui:

  • garantija, kad vieno žmogaus liga, atostogos ar išėjimas nepaliks finansų be priežiūros;
  • dviguba kontrolė, kuri sumažina klaidų riziką;
  • platesnė patirtis – nes klausimą gali spręsti ne tik buhalteris, bet ir kolega, turintis daugiau patirties konkrečioje srityje.

Buhalteriui:

  • mažiau įtampos, nes žino, kad jo darbas bus peržiūrėtas ir klaidos pagautos dar prieš pasiekiant klientą ar VMI;
  • saugumas, kad neliks vienas su visomis problemomis;
  • galimybė mokytis iš kolegos, dalintis patirtimi ir augti kompetencijose.

Mums, kaip įmonei:

 

  • mažiau rizikos dėl žmogiškų klaidų, kurios gali kainuoti daug;
  • stipresnė komanda, kurioje niekas nesijaučia vienišas ar paliktas vienas.
  • galimybė išnaudoti kiekvieno darbuotojo stipriausias kompetencijas ir gebėjimus. 

Todėl dvigubas buhalteris nėra prabanga. Tai – mūsų standartas. Nes patikimumas nėra apie „greičiau“ ar „pigiau“. Jis yra apie tai, kad visi miegame ramiau: klientas, buhalteris ir mes, kaip įmonė.

Ar norėtumėte, kad jūsų finansai priklausytų tik nuo vieno žmogaus geros dienos?